Ervaringen

Wilt u ons beoordelen?
Wij vinden het fijn als u uw mening met ons deelt. U kunt uw ervaring delen en die van andere  terugvinden via Zorgkaart Nederland. Daarnaast ontvangt u als klant een klanttevredenheidsonderzoek (PREM), als u daar toestemming voor heeft gegeven.




Zorgkaart Nederland 2024

82 Waarderingen
98% beveelt ons aan
Gemiddeld beoordeling 9.6.

''Deze praktijk ontwikkeld zich erg goed qua kennis, vaardigheden en resultaat. Daphny begon alleen na op andere praktijken te hebben gewerkt. Zij heeft nu ook Brett en Serengeti werken op haar praktijk. Allemaal toppers die goed ook samen kijken wat het beste is voor de patient. Ben trots en tevreden er vanaf de start van de praktijk als chronisch patient door met name Daphny te worden behandelt. In middels zijn er ook andere familieleden en vrienden succesvol door hen behandelt.''

bron: Zorgkaart Nederland oktober 2022 




''Na een positieve ervaring van mijn dochter hoopte ik erop, beter van mijn jarenlange rugklachten af te komen, na behandeling door Daphne. Dat is zeker gelukt, al na een 5-tal behandelingen. Door de opgegeven oefeningen geen rugpijn meer, wel nog stijfheid. Daphne verplaatst zich in jouw situatie en bedenkt de oplossing, waarbij je uiteraard ook zelf wat moet doen. Vakkundig en prettige methode en zeer positieve toenadering. Contact met de praktijk is goed en snel.''

Bron: Zorgkaart Nederland september 2022

"Ik heb sinds mijn 27e jaar rug klachten. Maar ben nog nooit zo goed behandeld als deze keer. Er werden eerst vragen gesteld waar de klachten zaten. Hij wist gelijkt de pijnpunten en wat de oorzaak was. Ik dacht zelf altijd dat het mijn spieren waren. Maar dat bleek dus niet zo te zijn. Maar het blijken mijn gewrichten in mijn onderrug te zijn, zoals; een vergroeiing door zwaar werk en verkeerd sporten. Ik ben echt deskundig en goed geholpen. Voor mij dus een 10+ voor deze jonge man."

Bron: Zorgkaart Nederland augustus 2021


"Vriendelijk, betrokken en bekwaam. Ik heb me klachten uitgelegd en de therapeute is daarmee aan de slag gegaan. Ervaarde na de eerste behandeling al verlichting. Na paar behandelingen was ik van me pijn af. Nu blijf ik structureel gaan voor het soepel houden van mijn spieren (fysiek belastend) werk. Raad ze zeker aan."

Bron: Zorgkaart Nederland juni 2021

''Bij Back to Balance heb ik in Daphny een serieuze professional gevonden! Zij gaat heel goed naar de klachten luisteren en naar de oorzaak van het probleem zoeken ipv alleen te verlichten. Dit alles met grote kundigheid en uitstekende verstand van zaken!'' 

Bron: Zorgkaart Nederland maart 2021

Klachtenregeling

Heeft u een klacht?
Bent u ergens ontevreden over, of heeft u een klacht over onze zorg? We gaan graag met u in gesprek en op zoek naar een oplossing.

Wilt of kunt u de klacht niet bespreekbaar maken met ons, of wenst u onafhankelijke ondersteuning hierbij, dan kunt contact opnemen met  Klachtenportaal Zorg. Klachtenportaal Zorg is een externe organisatie waar we zijn aangesloten om onvrede en klachten over onze zorg te helpen oplossen.


Heeft u uw klacht of onvrede opgestuurd, dan beoordeelt Klachtenportaal Zorg of deze voldoet aan de voorwaarden deze in behandeling te nemen en welke procedure erbij past.

Als er informatie ontbreekt of onduidelijk is, nemen zij contact met u op om het volledig te maken en ervoor te zorgen dat de klachtenprocedure goed opgestart wordt. 


Wilt u advies over hoe u om kunt gaan met een situatie waar u ontevreden over bent? Ook dan kunt u contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. U start dan nog geen procedure op.


Geef uw klacht door met het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg. U kunt ook een e-mail sturen aan [email protected]. Weet u niet welke klachtenprocedure voor u geldt? Ook daar kan Klachtenportaal Zorg u mee helpen.


Het doel blijft het oplossen van onvrede en klachten.


Welke klachtenprocedures zijn er ook alweer? 

Wet kwaliteit klachten en geschillen zorg (Wkkgz)

Bestaat uit:

  • Een klachtenprocedure en/of bemiddeling door een onafhankelijke klachtenfunctionaris;
  • Toegang tot de Geschillencommissie KPZ, voor een bindende uitspraak over een behandelde klacht. U kunt de klacht als geschil voorleggen aan de geschillencommissie als u niet tevreden bent over de door ons geboden oplossing na het doorlopen van de klachtenprocedure.

Wkkgz zorg is alle zorg, denk aan Wlz en Pgb zorg. Uitgesloten zijn: Jeugdzorg vallend onder de Jeugdwet, onvrijwillige/gedwongen zorg (hier gelden Wzd en Wvggz) en WMO zorg bij zorgaanbieders die uitsluitend WMO zorg bieden.


Wet maatschappelijke ondersteuning (WMO)


Bestaat uit:

  • Een klachtencommissie die na hoor en wederhoor een uitspraak doet over de mate van de gegrondheid van een klacht.

De WMO procedure wordt alleen gevoerd als de zorgaanbieder uitsluitend Wmo zorg levert en de gemeente van mening is dat deze klachtenprocedure volstaat. Anders wordt de Wkkgz procedure gevolgd.


zorgkaart
klachtenportaal

Volgt u ons al op social media?

@fysiobacktobalance